Já jsem v době od 5.-19.9. mimo Brno, čímž pádem zřejmě ani nestihnu seminář :-/ Takže alespoň takto...
Spotřeba vody, kterou jsem zjišťoval od nájemníků (cca):
TK Kompas (14 dnů) - ??????????????????? litrů
TK O.K. (14 dnů) - 3700 litrů
Kula a spol (14 dnů) - 5000 litrů
SDH Pustiměř (7 dnů) - 5000 litrů (jsou to prostě hasiči
)
Potřebujeme
doklad minimálně za
pronájem maštale (za vodu klidně taky).
Pokud vím, tak
klíč od vody se loni vracel Kunčině Vsi.
Od maštale i od kuchyně (naší)
mám náhradní klíče, takže je pak dám kompetentním osobám, přičemž bych rád (jak už jsem několikrát říkal), aby jedny vždy zůstaly u někoho v Brně.
Co se týče auta, tak Robina jsem už nesehnal a abych pravdu řekl, už jsem ho ani moc nesháněl, protože podle posledních informací mohl někdy do 25.8. Ceny půjčoven zkusím snad o tomto víkendu nebo o dovolené najít.
Každopádně je potřeba
odvézt odpadky (ať to nedopadne jako loni) - ty se asi dají vyhodit do kantejnerů na sídlišti. Ale pokud se bude odvážet i binec z maštale (trošku jsem tam dělal pořádek, respektive na vyhazovací hromadu jsem dal co jsem mohl), tak to asi jedině do ekodvoru, který obvykle má o víkendu jen do 12 (možná víte o jiných s delší pracovní dobou), takže víkend asi není ideální.
Vzhledem k tomu, že se letos nestihlo udělat vůbec nic, mám trošku nutkání si příští rok vzít týden dovolenou a trávit ji na týdenní stavěčce na začátku prázdnin, ale to se ještě uvidí. Je toho potřeba udělat docela dost, ale správci to jistě ví taky, takže se nebudu opakovat. Mimochodem, předávání tábořiště cizím lidem, když člověk ví, že není vše v pořádku, je fakt radost... :-/ Ale nakonec jsme to všichni přežili ve zdraví a na kontě nám přibyly penízky. Snad tak bude i příště.
Každopádně bych rád poděkoval všem, co se jakkoliv podíleli na stavěčce a/nebo bouračce Kunčiny Vsi. Díky moc